יום שני, 12 באפריל 2010

ילדות יחפה - המארז

אז כמו שכבר סיפרתי קודם, אבא שלי ואני הקלטנו 4 דיסקים עם 14 סיפורים והוספנו לו 36 שירים בהקלטות מקוריות מקיבוצים שונים. וככה זה נראה פחות או יותר (את צילום החוברת עצמה אשאיר לפעם אחרת):





איור העטיפה לקוח מתוך גזירת נייר של אראלה בכריכה הפנימית (קטע קטן מתוכו) של אלף-בית של קיבוץ של עזריה אלון ואראלה. הקיפוד לקוח מתוך חיתוך לינול (קטע פצפון) של שרגא ווייל שמופיע בחוברת.


5 תגובות:

  1. ,שלום עינת קראתי היום בעיתון "ידיעות הקיבוץ" אודות הבלוג שלך ומיהרתי להכנס אליו. עדיין לא העמקתי בקריאה, אבל יודעת שאעשה זאת בהמשך. אז תודה על היוזמה - היא חשובה, מבורכת, ולא פחות חשוב מכך - מהנה.
    האם יש אפשרות לקנות את המארז המקסים שיצרתם?

    השבמחק
  2. הי, לא כתבת את שמך. תודה על העידוד!

    הדיסקים כרגע לא למכירה מכמה סיבות - שהעיקרית היא שאין לנו זכויות יוצרים על כל היצירות. יש 50 יצירות בדיסקים ומעל 100 יוצרים ומבצעים בעלי זכויות, ולכן הוצאה כזו יכולה להיות מאוד יקרה וחשופה לתביעות. אני מקווה שנצליח לגייס כסף לתערוכה במשכן לאומנות בעיו חרוד (כרגע אנחנו מחפשים תורמים ותמיכה כספית) וע"י כך נוכל להוציא גם קטלוג מכובד למבוגרים וגם את הדיסקים לילדים. אני מאוד אשמח לראות את זה קורה כי הדיסקים - לפחות לילדים הפרטיים שלי - רלוונטיים ומעניינים גם היום.

    אם יש לך או למישהו מהקוראים רעיון למקור לתמיכה בתערוכה אנא צרו קשר עם המשכן לאומנות ועם גליה בר-אור האוצרת שם (אני עושה את כל זה בהתנדבות אבל המוזיאון צריך כסף כדי להקים תערוכה בסדר הגודל המכובד שאני חושבת שראוי לתרבות המתוארת בבלוג הזה). תודה!

    השבמחק
  3. הי עינת, תודה על התשובה. בעניין הכסף - על איזה סדר גודל מדובר?

    השבמחק
  4. לגבי המשכן לאומנות - אינני יודעת במדויק. למזלי אני לא אחראית על נושאים כספיים. אני חושבת שמדובר על כמה מאות אלפי שקלים - בייחוד בגלל ביטוח היצירות המקוריות שאני רוצה להראות - מהבובה זיוה בכבודה ובעצמה ועד לאיורים מקוריים וכתבי היד של ספרי ילדים כמו פלוטו, בוא אלי פרפר נחמד, עליקמא, ויהי ערב, וכו. גם זכויות היוצרים לא זולות: אקו"ם ידרשו נתח, הארכיונים הציבוריים ירצו נתח, בעלי היצירות יבקשו נתח וכו. אני שמחה שלפחות בבית הפרטי שלי כבר יש לי עותק של חלק מזה...

    רציתי שקיבוצים יתרמו כל אחד קצת כדי להנציח חברים שיצרו לילדים - כמו משמר העמק בשביל חתולי עומר, גבת בשביל פניה, חפציבה בשביל אילזה, גבעת ברנר, נען, רמת יוחנן, גבעת חיים, חולתה, וכו. אולי זה עוד יקרה... צריך שמישהו יידע על זה קודם אני מניחה...

    אולי - אם האתר הזה יהיה פופולרי מספיק - נוכל לגייס ישירות באינטרנט. לא יודעת.

    תוכלי לכתוב לי את המייל שלך בתגובה - ואני אשלח לך בחזרה את שלי - אין מה לדאוג בקשר לפרסום המייל כי אני לא אאשר את התגובה - רק אמשוך ממנה את כתובת המייל שלך.

    השבמחק
  5. נשמח מאד לפרסם אצלנו את השירים שבקלטות (מה שנכתב מלפני קום המדינה לפחות) ואת הפרויקט הנפלא הזה. אנחנו מכוסים מבחינת זכויות יוצרים.

    נשמח אם תפני אלינו למייל: info@zemereshet.co.il

    השבמחק

כל תגובה שתלמד או תוסיף מידע לנושא תתקבל בברכה. תגובות לא מכבדות או סתם קנטרניות ימחקו.