יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

רשמים מהתערוכה ומהספר עד כה

כבר מזמן לא כתבתי והתערוכה פתוחה כבר כמעט חודש. מבחינתי רוב התכונה היתה לקראת. בעיקר לקראת הספר שאת כריכתו אפשר לראות בתמונה למטה ושניתן להציץ לתוכו כאן, כאן וגם כאן (ולקרוא את ההקדמה כאן).

ניתן להשיג את הספר "שי לילדינו - תרבות לילדים בקיבוצים" (411 עמודים ולמעלה מ250 תמונות) בחנות המשכן לאמנות בעין חרוד בזמן הביקור בתערוכה או בטלפון. אפשר גם לקנות אותו באתר שלהם בהזמנה ישירה ובתשלום מקוון.

אין כאן כוונת קידום מכירות וההכנסות הן כולן לטובת המשכן לאמנות בעין חרוד - לכיסוי הוצאות התערוכה והפקת הספר. העבודה שלי היתה ועודנה בהתנדבות כמו הבלוג הזה וברוח רוב הרשימות שהבאתי עד עכשיו. בכוונתי להמשיך כך (לידיעת כל מי שמתקשר להציע לי לכתוב/לארגן/להצטרף/לאצור/להרצות בתשלום...).



התערוכה עצמה מתוכננת לעמוד עד סוף דצמבר 2012 לפחות. על מלאכת האירוח וההדרכה אמון צוות גדול של עובדי המשכן לאמנות בעין חרוד. הם מדריכים, מנחים ומארחים את הבאים מדי יום ללא הפסקה ודואגים לכל.


רבים מהמבקרים מצלמים וצילמו. חלקם בוחרים לחלוק איתי את זווית מבטם (ואני שמחה על כל שיתוף כזה). הנה כמה תמונות שצילמו עינת מגל-שמאלי, גיא ברילר, נעם לסטר, ומשפחת פרסאי.

צעצועי העץ:





הכנסת והקמת גן המשחקים שלוש הדתות של אברהמיק חזן בתוך המשכן:




הפתיחה - גליה מברכת את מאות (!!!) הבאים לפתיחה.



ואני - המיוזעת והלא מאמינה שכל אלה באו כדי לראות מקרוב את השגעון הפרטי שלי.



אחר-כך היה ראש השנה, אחר-כך ביקרתי פעם אחת בתערוכה להדריך את המדריכות, אחר-כך נפלתי שדוּדה למשך שלושה שבועות - בקריסת תשישות מוחלטת... ועכשיו נגמר חופש סוכות ומתחילים פרוייקט חדש (כרגע בזחילה רעיונית).

אני מתכננת לפרסם כאן עוד טקסטים שלא נכנסו לספר. במקור, לפני תחילת הקיצוץ והעריכה, הספר הגיע ל-150,000 מילים ובגרסה המודפסת הוא חצי מזה.

במסגרת התערוכה אני מפנה כרגע את המשאבים לכמה אירועים שפינטזתי עליהם. הראשון - כינוס של תזמורת בני הקיבוצים לדורותיה (אני מכוונת לחנוכה). השני יום עיון על המוזיקה הקיבוצית לגיל הרך, לגנים ולכיתות הנמוכות. האירוע השלישי יעסוק בספרות ילדים קיבוצית והרביעי יעסוק בהכנת צעצועים בקיבוץ.

אלו התכניות. מקווה שאצליח. אח"כ כבר נראה... אשתדל להודיע מספיק זמן לפני כל אירוע - אם אצליח להרים אותו כפי שרציתי.

להתראות בבלוג, בתערוכה או בשבילים.






3 תגובות:

  1. שלום עינת, קראתי את הפוסטים בבלוג שלך בעניין רב והיה לי ברור שאבקר בתערוכה למרות שעין חרוד לא כל כך קרובה לירושלים. בשבת אכן עשיתי זאת ואף רכשתי את ספרך. התערוכה מקסימה, והביקור בה היה שיא החג עבורי. "גררתי" את בן זוגי אתי לתערוכה ואף הוא נהנה. אחרי-החגים-שמח ובהצלחה עם התערוכה והספר

    השבמחק

כל תגובה שתלמד או תוסיף מידע לנושא תתקבל בברכה. תגובות לא מכבדות או סתם קנטרניות ימחקו.